Piss-dagar....

5:e dagen med "extra" rygg-värk!!
Kändes ju "lite" bättre i helgen. Men tydligen gav mina promenader (och skottningen) mera värk....
Det blir en ond cirkel,
ont, kan inte göra så mycket.
Blir mera stillsam - ont av det, (då jag inte rör mej),
Inte lätt, men jag går "varsamt" framöver...
 
Inte mycket att skotta, men jag tog bort det som fanns.
(skönt att vara ute, ser det som "nyttig" träning).
 
Sopa av bilen oxå.
 
Sofie kom idag, med julklappar till MEJ.
En JÄTTE STOR FIN KORG, med massa saker i
och en klapp till, som hamna i kylskåpet.
(sen låna hon skidorna, ska ut å motionera i jul).
Jag passade på att skicka med henne deras klappar,
eftersom hon skulle åka till Raftälven & lämna allt.
 
Tog en kvälls-prommis till kyrgårn,
det är så mysigt att gå där,
då det är mörkt & de lyser lite här & där.
Och så många känslor....
Jag har varit ganska "känslo-sam" nu ett tag,
kan vara mottaglig kanske,
för...
Tackar för dessa rader
och säger,
- GoNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0