Nu jäklar!!

Jaa, på ren svenska!!
NU JÄKLAR!!
 
Nä, så illa är det inte (men inte långt därifrån).
Men just nu har jag alldeles FÖR MYCKET negativa & trista tankar/känslor.
Kan inte säga varför, men
det känns bara jobbigt nu.................
Så fort nått dyker upp som jag tänker på,
så slutar det bara med negativitet!
 
Så därför säger jag bara
"Nu jäklar",
måste jag vända ALLT till de bättre...
 
(för det är "bara tankar" (mina tankar), och inget annat!!)
 
TÄNK POSITIVT!!
PLOCKA FRAM ALLA BRA TANKAR...
GÖR SÅNT SOM JAG BLIR GLAD AV.
HITTA PÅ VAD SOM HELST, BARA DET ÄR POSITIVT!
ALLT BLIR BRA!!
TÄNK SÅ!
YES!!
 
Dröm/fantisera
Lycka Till!
De löser sig,
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0