Nu har jag slöat igen!!

Även om jag inte har skrivit på flera dagar,
så har det hänt saker iaf!!
Som jag skrev i söndags (1:a advent), så kom min kära hem, sent på kvällen.
En dag tidigare, trevligt.
 
Tyvärr hade vi ju STOPP i avloppet,
så det fick han börja med på måndagen.
Som tur va, gick det bra.
Han hade gjort en "tub", som han satte över avloppet, fyllde med vatten & sen satte på högtrycks-luft!
"Poff", så var hålet blåst & tomt!!
Underbart, skönt, härligt, fantastiskt.
Nu kan vi använda vatten & avlopp igen...
 
Jag var på måndagens träning,
så himla skönt att röra på sej ;)
 
Tisdag,
åkte vi till stan.
Lite jul-klapps koll....
Åt ute, min fisk smakade inge bra :(
 
Onsdag,
illa mående till frukost!
Tilltog under dagen,
jag blev helt knäckt, matt, slö, frusen, "influensa liknande" symtom, lös i magen
Fyfarao vilken dag!!
 
Torsdag,
mycket bättre, skönt.
 
Fredag,
tipp topp igen!
Underbart.
 
Vädret har varit rått, kallt & nu lite snöit.
Ska strax iväg och prova träna.
Å tankar, planer mm, det går "upp & ner, fram & tillbaka",
Önskar allt vore lite enklare....
Men provar man inget nytt,
får man inget veta!
Satsa, kör & prova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0