Igår "down", idag upp!

Härlig när det rör på sej!
(bör väl finnas både bra & dåliga dagar).
 
Vaknade före klockan (har ställt den, för meditation).
Så skönt att kliva upp och sätta sej å meditera, medans det ännu är mörkt ute, mysigt.
Tittade faktiskt på julkalendern i morse, (mysteriet på Greveholm). Inte mycket att se...
Drog iväg till stan, efter frukost.
Tid hos sj.gymn.
Pratade massa idag igen. Bra prat.
Behöver bli "påmind" om, mina begränsningar. Och att jag inte ska ha så stora krav....
Att jag gjort enorma framsteg, och är väldigt målmedveten & bestämd!
Att jag ska fokusera på "mindfulness"/visualisera min "dröm",/göra sånt som "jag vill" göra...
Att inte "tappa bort mej", när jag gör mina övn. Utan hela tiden "känna" (tappar jag, så fånga upp igen!).
 
Sen var det dax för lite julklapps-koll igen....
Å då blev jag såå fika sugen. Det blev en "budda-rulle" & kaffe (så gott & smarrit).
Och som jag brukar, så blev det en tur till IcaMaxi, för lite mat.
Tog en sväng in på bibblan oxå, spännande med lite läsning.
 
Hade tänkt hälsa på Sofie.
Men de blev tyvärr inte. Hade blivit stressigt & sent då, (eftersom jag skulle hem å träna.)
Men "tanken" fanns. De får bli en annan gång.
 
Hem, packa in/upp. Fixa mat.
Å så iväg på kvällens gympa pass.
Å nu ligger jag i sängen, med en massa läsbart....
Nöjd & belåten, med både de ena & de andra.
Och med ett nytt positivt tänk!! :)
NattiNatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0