Duktiga jag!!!!!

Idag har jag varit RIKTIGT duktig!!
Mediterat, titta på Lucia på tv.
Gick sen en lite längre morgonprommis, förbi kyrkan på vägen hem, för att se OM det var nått i kyrkan ikväll.
Och det var de, så dit ska jag!
Skotta utmed postlådan, och lite framför bilen.
 
Fick sen "extra energier",
så då tog jag och stor-städa toan, (torkade tom väggarna).
Sen städa jag av nere, dammsög & skura.
Därefter promenerade jag till far, "gjorde nästan" samma sak där. Städa toan, och dammsög & torka.
Å trippa sen iväg på gymmet, för att köra ett pass.
PW 10 min, sen hann jag köra ca. 10 min styrka, så gav ryggen upp!!
AJ!
Så det var bara att avbryta träningen.
Med "nöd & näppe" byta om, och prova ta mej hem. (inge kul alls....)
J*****a skit!!
 
Det måste bero på,
att det igår + idag, blev FÖR mycket, för mej & ryggen!
Så nu hoppas jag, att detta går över fort, utan mera besvär.
 
Tack & Hej,
från mej.
Som ê såå ducktig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0