3:e Advent

Tick tack., tick tack...
Tiden går!
Bara 1 vecka kvar till jul......... (+ 1 dag).
Lite mer snö har kommit & idag visade tempen på, "endast - 1 grad".
Och igår blåste det (som bara den),
så det var lite drivor på gården, som jag fixa bort (trots min onda rygg!!).
En skön prommis blev det ändå, mitt på dan.
Pappa kom på "2-kaffe".
Till kvällen gjorde jag en sväng till Cilla. (hon hade bakat "peppar-kaks-brownie"), Å så goda, mums.
(de è bra duktiga mina tjejer, bakar och står i).
 
(Min "duktige" sambo ("clownen"),
har tydligen "stått på öronen" !!när han bowla,
så nu è han "falit"
È huvve dumt, får kroppen lida!!)
Nu ska jag passa på, att njuta av en skön nattsömn.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0