2:a advent

Söndag 9/12,
Jag bjöd på kaffe & pepparkaka med tända ljus, på sängen imorse.
Frukost åt vi tillsammans.
Sen var det dax för dej, att bege dej neröver, för en ny jobb- period.
(du åkte tidigt idag, ville köra medans det var ljust, & förhoppningsvis mindre trafik).
 
Så nu har allt återgått till det "vanliga/normala"!
 
Vädret,
minus 10 grader, och en del snö har vi fått, (skönt att du hann skotta de som kom under veckan, så jag slapp...).
Visst är det ett vackert landskap, som är upplyst av all snö, träden som är vita och frostiga, men....
Jag kan tyvärr INTE gilla det,
Det känns för mycket i kroppen!
 
Idag gör jag nog ungefär som jag brukar....
Plockar undan lite,
startar diskmaskinen, sätter sen på en maskin tvätt,
en sväng med dammsugarn, kollar igenom kylskåpet - vad som behövs, (lr. ska slängas).
Planerar kommande veckas mat.
Sen en sväng till gymmet, + mina övn. hemma, för "coren" mm.
 
Tror inte det händer så mycket mera....
Åter kommer.
Ha en bra 2:a advent.
Det ska jag!!
Kramiz
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0