12-12-12

Ett lite "speciellt" datum!
Jag har tänkt extra mycket på nära & kära. (vilka betyder mycket för mej).
Har oxå mediterat mera. (det skulle vara extra energier omkring oss idag).
Har försökt vara mera "mindfull" (här & nu).
 
Har oxå tänkt, att from nu,
verkligen "lyssna/känna in" kroppens signaler.
(om det verkligen är så, att kroppen minns allt, och att den har försökt säga mej nått, under alla dessa år!
Så är det dax, att börja lyssna & försöka förstå. Och framför allt, göra nått åt saken).
Det är så mycket man inte förstår, lr "tar för givet", som betyder massa.
 
Hur jag "är",
kommer från min uppväxt, utan att jag har förstått!
Det ska bli intressant, spännande & omtumlande, att söka svaren!
Men allt gör jag för,
MEJ SJÄLV & för att MÅ BRA/BÄTTRE.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0