Vilken kanon dag

När det känns bra, är det toppen!
Imorse vaknade jag tidigt igen. Börjar bli van nu, så jag reagerar knappt....
Kaffe, kika på nyheterna kl.06, gick sen å la mej igen, mysigt.
Satte på lugn musik & körde mina pass qi-gong & meditation. Idag med bättre "närvarohet & känsla".
Och att komma på att "slappna av" i ryggen, var ju kanon. (hoppas jag får till det ordentligt).
 
Idag var jag "peppad" till att gymma.
Prata en stund med Kicki innan jag började. Det gav massa bra energier. Trevligt.
(å hon berömde Sofie oxå, tycker att hon är kanon bra på att se vad som ska göras/hugga in & duktig mm).
Sånt är kul att höra.
Jag kände mej ganska "stark" idag & glad, så det var roligt.
Fick träffa Sofie en stund oxå, hon tog några kort på mej ;) Och på oss <3
 
Har beställt nått klädplagg oxå, det händer inte ofta.
Bla. en pyjamas, mys...
 
Gick ut en sväng i svartvinbärs-busken, hann plocka halva hinken innan regnet kom!
Synd, när man ändå va där.
 
(å bilen fick ge sig ut på en tur idag & imorgon).
 
Internet & tv:n har strulat idag, trist!!
Annars har det varit en bra dag....
Önskar morgondagen blir lika bra, om inte bättre ;)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0