Vilken BRA dag det blev ....

Nu när jag skriver detta, känner jag mej "faktiskt" GLAD!
HÄRLIGT!!
 
Tog det lugnare imorse, Gick inte å träna förräns efter frukost.
Jag har mera kraft efter att ha ätit, (såklart).
Fast jag är betydligt "lat" på gåbandet, tycker det räcker med 10 min.
Fortsätter med rodd, ca 100 st + mer ibland.
Går sedan på armarna, Å fy vad jobbigt det är!!
Avslutar med ben.
Vissa övn. tycker jag att jag klarar av bättre, kul.
Fast tycker att det skulle kännas mera "styrka" (vara mera stark, hoppas de kommer!!).
(MÅSTE KÖRA MERA MAGE/CORE HEMMA, TAPPAT ALLT DÄR NÄSTAN).
 
Körde en sväng med damsugarn & skurkäppen.
Komplererade packningen mera..
Förberedde middagen, som jag ska åka till pappa å äta,
tillsammans med SOFIE . trevligt/mysigt.
Vi åt "Flygande jakob", (å de va gott/fick godkänt).
 
Träff på gymmet oxå.
Det har gått 1 månad sen sist.
Ställde mej på "scannern" igen,
Åå vad kul, bra värden.
Träningen har gett resultat...... :)
Sånt är kul!
(Köpte "pulver/måltidsersättning" idag. Hoppas de è bra)
 
BRA JOBBAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0