Sista dagen i Blåsjön

Vaknade tidigt idag oxå!
(är nog för alla mina tråkiga/jobbiga tankar). USCH!!
Tog och lunkade iväg bort mot Johan & Helena på min morgontripp,
orkade hela svängen. Lite vingligt var det, p.g.a. nygrusad väg!
Körde lite "styrka" hemma. Så jobbigt för axlarna :( Ajaj.
Vila en stund. Gjorde sen iordning en kyklingsallad till mej & pappa.
Sen gick jag bort till bror.
Han sov..... Länge. Han hade kört komplitering.
Jag hade tänkt hjälpa honom med plåten till dräneringen. Men vi bara prata, sen kom regnet!
Pappa kom. Vi åkte ner till Ankarede å strosa. Å fika!
Sen åkte vi till Jorm & hämtade flickorna på dagis.
Bror bjöd på middag. Sen tacka vi för oss.
Lotta hade "musik-krysset" i igloon. Kul idè.
Åter i stugan, jag tog en prommis. BEHÖVDE VARA SJÄLV EN STUND.
Imorgon bär det av hemmåt.
Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0