Så sorgligt

Nu har jag haft det skit jobbigt några dagar.
Fred, lörd & idag, har varit riktiga PISS DAGAR!
Tårarna har varit både bakom & framför ögonlocken :(
Å blöta kinder...
Inte så himla kul!!
Men så kan det vara, när man bara har tankar som gör en ledsen.
När man inser, att inget blir/är som man tänkt/trott.
Och ingen lösning finns....
(tur jag är "lite" starkare nu, annars vet jag inte, hur jag skulle fixat detta).
 
Men som tur var, fick jag några svar, som gav mej lite förståelse,
om det ena problemet.
Prata är "oftast/alltid" bra, även om det inte löser allt!
 
Men de andra problemet kvarstår
& så verkar det bli!
Eftersom vi inte har samma slutmål...
 
Fast så är det här i livet,
man går olika vägar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0