På resande fot...

Började resan på måndagsmorgonen, hade en tid att passa i stan.
NFI-klippning, tänk vilken tur jag hade idag.
Jag hade tänkt fråga när jag klippte mej, om någon av lärarna kunde titta på mej & mitt hår, för att svara på nån fråga. Och tro de om du vill,
- men jag blev KLIPPT av en lärare (för eleven som skulle klippa mej, va sjuk).
Så jag fick mina svar, enkelt & bra.
 
Sen iväg till sjukgymnasten.
Hon berömde mej, för mina framsteg, då det gäller "mej själv".
Hn tycker skillnaden från början till nu, är enorm.
Skönt att höra, samtidigt som jag känner en del av förändringen.
 
Sen drog jag neröver,
glömmer tyvärr hur jobbigt det är för min RYGG med bilåkningen.
Men det var bara att härda ut.....
 
Kom fram till Uppsala vid 6 tiden.
Plocka ur bilen, sen for vi och åt, (pizza).
Prata lite....
Konstig & jobbig känsla, men ganska okey ändå!
(men förändringen är stor..... Ganska olustig.....).
Att en förändring kan ske så, utan att veta "varför",
men det är ju de som è "förändringen"!!
 
Tänker försöka ha en bra resa iaf,
och ta hand om mej själv!
Ser med spänning fram mot de som kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0