Ojoj...

Duktiga jag har ont i kroppen ;)
Igår blev det inget "gym".
Dels behövde jag ta det lite lugnare (p.g.a. ajaj).
Sen hade jag ställt ut mina "inne-jumpa- skor" på altanen, för att lufta sej under natten.
Å de hade de regnar rakt på de, tror jag! De va iaf dygn-sura!!
 
Så jag tog ist en "jogging-sväng", bort över Sikåsvägen.
Gick bra. (fast visst känns det i knä/bäcken/rygg).
Å på de, lite "styrka" mm hemma...
 
En cykeltur blev de oxå, på kvällskvisten.
(va sen till Cilla å fick smaka go-kladd-kaka, mums).
 
Prata med ".....",
-  ställde en fråga "om", (de som är orsaken till allt....)
Å såklart visste jag vad jag skulle svara!
Tänker/kan, inte leva med det.
Så de är uteslutet!
Sorgligt men sant.
Tiden & känslorna, får utvisa.....
Livet är som det är.
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0