Offerdal

Nyss hemkommen från några dagar i Offerdal,
hos Sandra & Emil och hans familj.
Åkte dit i torsdags.
Fint ställe & fint mottagande.
På kvällen åkte vi till Änge och såg lite fotboll.
Sen gick jag & Sandra hem, ca 6 km. (kändes i benen).
Lugn myskväll.
Morgon prommis runt "byn".
Frukost åt vi tillsammans med Ann-Christin.
Sen for hon & jag ut och red, skoj.
Inte nog med det, sen åkte jag & Sandra till Rödön, för att plocka jordgubbar.
Ååå, vilka stora goda & många fina gubbar de var...
Mums!
Vi plocka å vi åt ;)
tog vi oss en "gofika", Så himla gott & välförtjänat & mysigt.
Solen sken...
Blev bjuden på god middag, "tratt-svamp"-soppa & sen "grönsakspaj".
Sen kolla vi Sverige och handboll, de vann, så går de till final, och spelar om "guld lr silver".
Lördag,
inte sovit mycket inatt :(
(troligtvis FÖR många tankar & känslor).
Sandra & jag tog en morgonprommis. Åt sen frukost.
Sen packa vi i bilen. Jag ska ta med mej saker åt henne, till S-svall.
TACK FÖR NÅGRA ANNORLUNDA & INTRESSANTA DAGAR!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0