Mycket att stå i

Idag söndag (12/8),
Vaknade ganska tidigt, tog mitt kaffe, å kröp tillbaka i sängen.
Bestämde mej för att träna efter frukost.
Får mera kraft då.
Tog löp-rundan förbi kyrkan & runt. Gick nog lite bättre, än första gången...
 
En sväng till pappa för kaffe.
Å säga - Hejdå, eftersom jag åker imorgon.
 
Kolla sveriges match i handboll, de förlora "guldet" med 1 mål, illa & synd.
Fast, bra gjort ändå.
 
Cykla ner till Sofie en sväng.
(hon var hos Tommy).
Ville träffa henne innan jag ska åka.
 
Cilla kom en sväng ikväll,
ville träffa henne oxå, innan jag ska åka.
 
Å Sandra träffa jag igår.
ÄLSKAR ER, MINA UNDERBARA DÖTTRAR!
 
Sen har jag försökt packa mest hela dagen.
Hoppas allt är med..
Imorgon börjar min resa, som jag hoppas kommer ge nått bra
& en skjuts i rätt riktning!!
Nyfiken & spännande
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar dig oxå mamma :) <3

Svar: Å jag dej, min Älskade Dotter <3
Mona Falk

2012-08-23 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0