Knepig känsla...

Har helt "tappat" dag & tid!!
Känns jätte knepigt. Inte alls skoj....
Allt verka bli fel, då jag kom hem från Blåsjön på en torsdag!
Igår hade jag måndag, Idag är det ingen speciell dag, men "tiden" stämmer inte!!
Kolla på klockan vid 3 = 15, tyckte inte alls att den borde varit så!
Undra VARFÖR det blivit såå tokigt!!
 
Vaknade tidigt idag igen!
(Sandra sa - "ingen sovmorgon här inte"), Hihi. Nä!
Drack mitt kaffe, titta på tv utan ljud.
Smög sen upp & iväg till gymmet.
Skönt att "träna ifrån sig" från morgonen, då kan man göra vad man vill hela dagen sen...
Idag for jag hem.
Kändes lite ......
Passa på, att sitta & njuta på nya altanen. (förutom all trafik som stör, så va det helt underbart).
Tvätta lite.
Tog sen en prommis, kika in till pappa på vägen.
Tog en extra sväng idag, upp till "Edeberget/semesterbyn".
Länge sedan jag var där.... Å vad backen hade vuxit igen, synd på utsikten.
Satte mej på en sten i skogen & fundera/kände/bad...
Önskar några goda råd.
Det blev en jobbig stund..
Men välbehövd!
 
Ska bli intressant å se, vad de blir.........
Nu ska jag sova, och hoppas sova längre i morgon!
NATTI
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0