Känns lättare nu....

Vet inte om det beror på "Vipassana-kursen", (med meditation/qi-gong/tystnaden mm) lr
"Horstmann teknikens" behandling (trycket på foten med hela kroppen som område + all energi hon gav mej) lr
ultraljudet och mikromassagen jag oxå testade på Hälso-Mässan.
Lr om det är mitt egna ändrade positiva tänk som gjort susen......
(lr alla funderingar överhuvudtaget!!)
fast det spelar ingen roll,
huvudsaken det känns som nu.......
 
Känner mej glad, lättare i sinnet, piggare i kroppen, mera lust att göra saker.
Känns jätte skönt
 
Kör på med qi-gongen, meditationen, idag 3:e gången "chakra - andning/rörelse"
& en sväng på gymmet.
Det bränner i kroppen vill jag lova!!
(så länge jag har "koll" på värken, så kör jag på)
 
Härligt när det känns funka.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0