Alternativ HälsoMässa

Vilken LyckoTräff....
Ibland känns allt så himla bra. Allt verkar stämma.
Å det gjorde det idag.
Så lycklig att jag åkte dit.
 
Har aldrig varit på en sådan här tillställning, så allt var nytt & spännande/intressant.
Började i ena hörnet & kollade "monter" för monter.
"nackmassage/ingefära/jlusterapi" mm
Stannade till & provade på "mikromassage" (en sorts zonterapi).
Men AJ, vad ONT de gjorde!!
Fick världens tryck under stortån, å hårt! Snacka om SMÄRTA!! (trodde aldrig de 2-3 min skulle ta slut).
Men sedan började smärtan tona ut...
Trycket under tån "motsvarade" smärtan i nacken.
Så terapeuten avsluta med att trycka på en viss punkt i nacken.Å det kändes!!
Fortsatte gå...
 
Hitta nu en monter, med "ett budskap som föll mej mitt i prick"
Blockeringar/förträngningar mm
Kände bara att HÄR SKA JAG STANNA/TESTA
Fick vänta länge på min tur, men det var det värt!
Terapeuten jobba oxå här med fötterna. Tryckte lätt på insidan av hö. fot. Hitta en punkt som gjorde kopiöst ONT.
Den motsvara skuldrorna... och alla låsningar där....
Hon kände av så mycket. Förstod en massa. Sa även, att min kropp verkligen sökte hjälp....
Jag hade jätte mycket "stopp" i energiflödet på hö. sida. Så hon fick jobba länge med det.
Avsluta med att "fylla på mej ENERGIER". Vilket tog jätte lång tid på denna sida (höger).
Hon höll i min stortå & la handen på mitt knä, och efter en stund, började det "pirra", blev varmare & till slut så hett, så de kändes som om de brann. Och det steg, från foten, genom hela kroppen, upp till huvudet.
VILKEN FANTASTISK UPPLEVELSE. (tårarna kom) Det var mäktig.
Sen tog hon vänster sida, viklet gick fortare, då den var lindrigare...
Till sist, höll hon ena handen på huvudet, den andra 2 dm framför bröstet, och den energi som kom, va helt makalös. (hon kände en stark vibration i sin hand, på det avståndet).
Och jag blev alldeles HET i bröstet.
KAN INTE MED ORD BESKRIVA DENNA UPPLEVELSE/KÄNSLA
MEN DEN VAR FANTASTIKS & UNDERBAR
Jag ska gå hos henne på behandling,
ser fram emot det
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0