Ojoj, så härligt med träning!

Är lycklig & stolt, som över huvudtaget kom upp idag!
Trodde jag skulle ha "mega"-träningsvärk, men inte de då!! Härligt!
(lite känns i benen efter gårdagens pass).

Idag har jag varit på ett besök hos sj.gymn.
Vi prata bara. Ibland ska de vara "samtal" ist för träning. Å träningen sköter jag ju hemma ;)

Sen på meditationspasset.
Det känns bra. Skönt att fokusera på mej själv bara. Släppa alla tankar & bara vara i sig själv, härligt.
(fast de behövs träning...)

Stanna sedan kvar, och tog ett pass "KundaliniYoga",
(trodde det skulle vara ganska lugnt, Jo det va de, men...)
Ganska mycket & krävande övn för armar bla. Även ben, och så körde vi "eldandningen" flera ggr.
(skönt att jag tränat på den förut).
Så detta pass kändes!

Super nöjd med denna dag.
Avsluta med ett hett bad (kunde ju det, eftersom jag ska sova hos Sofie inatt. Kattvakt).

Tack för denna dag!
Bra gjort!
Känner mej nyttig & duktig.
SovGott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0