Intensiva dagar

Hej å Hå!!

Härligt & skoj när det händer saker i livet.
Har nu haft två intensiva dagar + gårdagens barnpassning.

Tisdag/onsdag i stan.
Först sjukgymnast, där gick det bra. Massa prat.
Sen till optikern för att göra om läsglasögonen till "terminal". (behövs för att se när jag håller på med "laptoppen").
Och sen andra gången meditation, å det är skönt & avkopplande.
Mötte upp Sandra, vi handla sallad, åt. Åkte sen till Christins "kompis" lgh, för de skulle förbereda inför ommålning.
Sent & trött for vi till Christins lgh, för att sova.
Jag sov knappt NÅTT denna natt!!

Onsdag,
upp halv 7, skjutsa Sandra på jobbet.
Tillbaka till lgh, frukost.
Idag börjar Mindfulness-kursen.
Den verkar bra. Åshild är en lugn & trevlig lärare. Detta kommer nog bli bra.
Alla är vi där för våra problem, förhoppningsvis blir alla hjälpta, till de bättre.
Sen åkte jag på storsjöbadet. Hade bestämt mej för det. Behöver relaxa & ta hand om mej själv.
Så jag "bubblade"/bastade & vilade, så himla skönt!
Kvällen bestod av Föreläsning
Den var bra, intressant & givande. Hoppas bara att jag kommer ihåg & försöker använda mej av de han sa.
Det handlar om att ta hand om hela kroppen. Annars blir det obalans både i kropp & knopp!! ;)
Så när jag kröp i säng efter dessa dagar, så var jag helt slut, fast NÖJD.
Upp tidigt för att skjutsa Sandra till jobbet, sen for jag hem....

Skönt att komma hem, och få krypa ner i min egen säng
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0