Ingen sol idag inte!!

Tur jag "ladda" igår, när solen sken & det var en fin dag!
Idag har det varit grått hela dagen, och från mitt på dan har det "regnat/skvätt" och de gör det än!!

Trött har jag varit. Flera dagar nu! Undra varför?? Kan det vara "allt som è på gång" (meditation/mindfulness).
Har iaf inte "fuskat" med maten. Äter bra. (vill ha bort nått kg). Hoppas det går....

Tränat har jag gjort.
Morgon promenad, ett kortare/enkelt pass inne/styrka, och en kort (ca 20 min) lätt "jogging/lunk".
Bra för att vara jag!

Ikväll åkte jag till Cilla för att se på Revenge, (våran tv funkar knappt, stillbild i tid & otid).

Ringde till min kära för att säga , -"Godnatt",
å han va på väg hem (kommer ca halv 12).
Nice, Mysigt.
Nu ska jag slappa med en god bok,
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0