Fredag i stan!!

Ja, ibland kan det bli "ändrade planer" väldigt fort!!
Och det blev det idag.
Jag var hemma, skönt eftersom jag varit borta flera dagar/kvällar. Så jag hade inte tänkt göra annat än å slöa & mysa hemma.
Hade "chatt-kontakt" med Cilla som var lite små less av att inte göra annat än å slappa hemma, när hon nu `e ledig.
Så vi skämta fram å tillbaka om vad vi skulle kunna hitta på,
å då bestämde vi oss för att åka in till stan & till Sofie/Niklas.
Packa på 5 röda!!

Så nu ligger jag här, i Sofies säng & mår gott.
Ungdomarna är ute på "lokal", och har förhoppningsvis kul, och träffar massa nytt & spännande folk.
Och jag hoppas de "smyger" in, då de kommer hem. För jag è ju som vanligt trött, å tänker sova nu!!
Nattinatt
Älskar mina fina tre döttrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0