Två dagar i stan!

Torsdag 8/9 ,

Åkte jag, Cilla & Sofie till stan.
Sofie skulle hem. (är ju i H-dal å jobbar. Bakar & paketerar tunnbröd/mjukstutar).
Tyvärr åkte Niklas & Sofie till Norråker på fredag efter jobbet. (Skulle jaga!).
Cilla & jag hade ärenden i stan.
Inte ofta, vi alla, är samlade på samma ställe.
Ruchit, fast mysigt.

Fredag ,

Skjutsa Sandra på Gamla Teatern, (värderingsdag).
Efter mycket "om & men", fick jag ut Sofie & Cilla (i nästan tid), på en sväng "på stan".
Jag hade från lucnh tider att passa,
En lunch"date" med Anneli (100 år sen vi sågs, nästan. Massa att surra om). De måste vi göra om ;)
Hämta/köpa skoinlägg/sula & löparskor. Dyrt, dyrt!! Hoppas det kommer bli & kännas bra.
Sist men inte minst, klippning. (Köpte nån grej, för att försöka minimera de röda som finns i mitt hår).
Sen har jag handlat!! Å handlat!! Å handlat!!
Huvva!

Men, som jag sa till mina Änglar
- Hur ofta händer det (nu för tiden), att vi är tillsammans. Det måste ju få kosta!

Det är det värt.

Fredagskväll,
hemmamys. God mat & efterrätt + godis.
Emil kom oxå. (har ju börjat skola i S-svall).

Lördag ,

Emil upp tidigt, och iväg till Umeå, på fotbollsmatch.
Cilla, Sandra & jag åt frukost. Gjorde oss iordning. Sen skjutsa vi Sandra på jobbet. Cilla & jag handla en sista gång. Sen for vi hem.

Nu è jag hemma.
Helt slut!
Men väldigt Nöjd & Belåten.

TACK MINA UNDERBARA ÄLSKADE BARN,
FÖR ETT PAR MYSIGA DAGAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0