TAR BILEN OCH FAR SÖDERUT!

Söndag 11/9 ,

Vaknade tidigt. Lite onödigt tidigt. Men, vad gör de!!
Höstväder. Solen skiner, dimman ligger som ett täcke över sjön. Fint.

Morgonkaffet avklarat.
Ska titta över packningen och fixa det sista.
(antagligen har jag packat fel saker, och för mycket).

Ska bli kul & spännande, att köra själv.
Har aldrig gjort det!
Åkt många gånger, men aldrig ensam.
Hoppas jag hittar hela vägen.

Det jag gruvar för, är ryggen.
Vet att jag får ont ganska omgående.
Att kliva ur & röra på sig, hjälper tyvärr inte.
Är de ont, så är det!!
Fast det får jag överleva.

Ser fram emot trippen,
och möjligheten att få göra/se nått annat.
Ha en bra dag!
Kör Lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0