Över för denna gång

Ja, så har 2 veckor avslutats!
Min tid på "farmen" är över för denna gång. Skönt.
Det är avkopplande att komma hit, känna lugnet av naturen & inandas fjälluften.
Men kan även känna, att dagarna kan bli långa, ibland.

Har inte motionerat som de va tänkt iaf. Har inte haft motivationen!!
Har varit extremt trött, och slö. Å små-sugen på allt onyttigt.
Hoppas det går över!!
Så jag kommer igång igen.

Bror avbröt semestern nån dag tidigare, och kom hem. Eftersom Herbert "stökade".
Så lite har jag träffat honom i helgen. Å det känns bra.
Fast jag önskade att det vore mera. Vi ses för sällan. Trist.
Och han hade "som vanligt" div. projekt, som han skulle göra.
Jag hamnade på vedbacken.

Ikväll har vi sett första "X-men" filmen. På storbilds duk.
Sen såg vi Idol. Ja jag säger då det!! Samma tok, som alltid.

Nu ska jag prova sova. (kroppen spökar).
Saknar mina Älskade barn.
Saknar min <3 vän
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0