Oj, vilket "höst-väder" det blev till kvällen....

Huvva!
Tur man gjorde promenaden & svängen till elljusspåret innan vädret blev sämre.
(tog en "lunk" runt spåret, det gick bra, fast knäna är ej i form!).
Men "pumpen" & pulsen è helt okey!

Jo, ikväll drog "hux-flux" höst-stormen förbi.
Regnet piska mot fönstret. Träden svajja i vinden. Det "ven" runt knuten.
Usch! Huvva!!

Å jag som skulle ut med vovven, Fy!!
Men, det var bara å "bita ihop" å ge sig iväg. (tog bilen ända fram).
Men kissen ville ut. Han brydde sig inte om vädret.

Nu ska jag krypa till kojs.
Å inatt sover jag i "gäst-rummet" (eftersom sängkläderna è på tvätt/tork).

Nattinatt
(saknar mina älskade döttrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0