Idag gick det bra!

(förutom att jag vaknade tidigt igen!!)
Men, morgon promenad med vovven vid halv 8.
Efter frukost tog jag och damsög & skura. Kolla blommorna, å flytta runt dem lite.

Sen tog jag och körde Yoga, för rygg & nacke ca:90 minuter. Å så skönt.
Men OJ, vad STEL man är!!
Ska bli spännande å se, OM det går att träna upp, så man blir vigare. Det vore bra!
Ska försöka köra yoga regelbundet, för att stärka upp innefrån.

Efter lunch har jag "vilat" och tagit de lugnt.
Så på eftermiddan var jag tvungen å ut en sväng.
Det blev en kombinerad gå & lunk-tur, över kyrkogården, gamla järnvägen mot Sikås & in i skogen och sen hemöver.
Skymningen kommer fort. Det blev halvskumt sista biten hem.
Nu nyduschad & kroppen känns lite öm. (inte såå konstigt).

Softar å myser,
innan jag ska iväg å rasta Jorm för kvällen.

Tack för idag!!
(en glad/positiv & bra dag, härligt!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0