Hemma Igen!

SKÖNT!
Borta bra, men hemma bäst!!

Vaknade tidigt idag (igen). Packa ihop mina saker, fika & gjorde mig redo för hemfärden.
(bror sov, hans sista sovmorron, innan övriga familjen kommer hem).
Regnigt & trist, och dimman låg över "Blåsjöfjället".
Bara gilla läget, å börja den dryga färden.

Stanna i Ström en sväng. Hade lite att uträtta.
Besökte "HELLROAD TATTOO".
Önskar hitta "nån", som kan göra min tatuering, som jag vill ha den.
Hon skulle se vad hon kunde göra/hitta/åstakomma.
Hoppas!!

Väl på hemma plan.
Åkte jag till pappa. Han hade tagit hand om min post under tiden. (men var tvungen å ringa posten, eftersom inte min adressändring verkar börja gälla!!) F***n, har man betalt dyrt, så ska de funka!!
Sen handla. Hem å packa upp. Tvätta. Kolla post mm.
Slappa.

Och en sväng till Cilla. (hon har ju saknat mamsen, gulligt).
Sofie kom oxå, så jag fick träffa henne.
Sandra prata jag med på telefon.
SAKNAR MINA 3 UNDERBARA ÄLSKADE TJEJER <3

Men nu ska jag njuta & Må bra,
hemma, i mitt nya hem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0