Hel nöjd med denna dag

(ja, sen jag "överlevt" stads- resan & shoppingen)

Tog ju först morgon promenaden med Jorm, runt travbanan.
Sen staden, t.o.r.!
Köpte mej en Yoga/Pilates-matta idag. (så nu è de bara att köra igång).

Väl hemma. Efter middagen kände jag att jag behövde "röra" på mej. Tog en "promenad/"lunk"- sväng. Mot kyrkan, över kyrkogården & runt byn. (zumba-gängen hade träning).
Min sväng gick bra (ömma knän, tyvärr), men flåset helt okey!
Hade t.o.m. ork för att öka farten, kul.

Sen till Cilla, för att umgås med katterna.
Idag kom Ludde i mitt knä, "å snuttade". Gulliga han ;)
Go & söta dessa missar. (men, ack så håriga, det kittlas i näsan).
Sist, men inte minst. Ner å rasta Jorm, å se till katterna där.

Så jag känner mej duktig, nyttig & glad/nöjd idag. Härligt.
NattiNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0