GRATTIS KÄRA MOR <3

Idag den 23:e september, är det (skulle det ha varit) mammas födelsedag!
Även om du inte är "med oss", så finns du hos oss ändå.
Och vi "firar" dej, på vårat sätt!
"GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN"
Älskar dej kära Mor

Till Nagasjön för att stänga för vintern!

Ja, idag åker jag till stugan för att stänga & göra iordning inför vintern.
Plockat undan allt, tömt dass mm.
Hade med mej varm oboy, så jag hade en mys-stund med "go-fika" ;)
Härligt!
Så nu är det bara till att Längta till nästa sommar, då man kan åka hit igen.

Och eftersom det är MAMMAS FÖDELSEDAG,
så åker jag till graven, och planterar blommor, tänder ljus & hälsar "Grattis"
Grattis på födelsedagen, kära Mor.
Mina tjejer hälsar oxå Momma.
Och Mats

Det var allt för denna dag/gång.
Ha de gott <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0