God Morgon Måndag (26/9)

Ingen sol idag inte!!
Men vad gör det, då man kan göra det man vill.

Vaknade till strax efter 4 inatt, onödigt. "Halv-sov" tills jag klev upp vid halv 8.
Morgonkaffe, sen iväg till djuren.
Jorm & jag tog promenaden ner och runt travbanan. 3:e gången nu, och de går bra.
(han è rolig han, Jorm. Därav namnet kanske!!. Han vill inte vika av hemmåt, utan han fortsätter gärna förbi nerfarten hem).
Han anar nog, att hundgården väntar honom, och dit vill han EJ!!
Å så katterna, 1 in & 1 ut.

Cillas missar tar jag sen.

Ska till Ström idag (usch).
Mammografi på schemat!
(meningen va oxå, att jag skulle till Ström imorgon igen, för att besiktiga bilen, men vi har ändrat tid).SKÖNT!!

Har plockat ur sängen, dax för tvätt & byte.
Så inatt sover jag i "gäst sängen", Hinner inte få sängkläderna torra.
Nä, måste sätta fart nu, så jag hinner det jag ska.
Ha en bra dag!
Det ska jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0