FredagsMys!

Ikväll hade jag "tänkt" på, att åka in till stan & dansa.
Såg för längesedan att bla. Jannez spelade, mfl.
Det va nån sorts "dansbandsforum" fredag/lördag. Kunde säkert blivit roligt.
MEN, nu blev det inget av med det.
Eftersom jag har ont i ryggen, sen igår. Då jag lyfte illa mej :(

Så jag får tillbringa fredagskvällen,
ensam hemma i soffan med dator & TV, helt okey!

Har "trotsat" ryggen iaf idag.
(MEN, jag har lyxat till det. Först en tur i MASSAGESTOLEN, & sen ett bad)
HÄRLIGT!

Sen,
var jag tvungen att ta en promenad i det varma, vackra höstvädret.
Det blev en sväng efter Edevägen/Håxås/ner till vovven & sen hem.
Kändes bra/skönt. (visst, det kändes i ryggen, men men!!).
Så nu ligger jag på värmedynan (och drömmer/önskade, att jag hade en MASSÖR, De vore nått de!).

Ha en trevlig fredagskväll
-Det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0