Fredag, 16:e september & solen skiner

GODMORGON UPPSALA & ALLA ANDRA!

(vakna inatt vid 1, var upp å pinka, så nattsömnen har inte varit till belåtenhet!).

Steg upp strax efter 6, då min kära gick in, för att byta om, inför dagens jobb.
Han jobbar idag oxå, eftersom han ska vara ledig nästa vecka.

Ja, idag är det min 5:e dag här.
Det har gått kanon bra.
Två stycken i en husvagn, kan ju "tära" på en! Fast vi har fixat det.
(det enda som jag kan ha synpunkt på, är ju att stället delas med en massa andra. Så när man ska in på toan/dusch, ja då får man ha koll!!).
Sen har jag blivit "tillfrågad" varje kväll, om jag vill basta?  Festliga "gubbar" de där ;)
(igår for de hem, till Åbo, Finland).

Nä, dax å gå in, för "morgontoalett" mm.
Sen får jag se,
Vad dagen har att erbjuda!
See You, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0