Framme i Uppsala

Och det gick bra.
Jag hitta & tog mej hela vägen fram!
(ganska STOLT).


Det tog knappt 7 timmar.
(kiss & kaffe pause).

De onda, i ben & rygg hade börjat visa av sig, innan Skyttmon!!
(inget att göra åt, bara fortsätta).

Vägen är bra nog lång & trist fr. H-dal till S-svall.
Men sen, E 4:an neröver, helt okey.
(såklart fick jag göra en avstickare/omväg förbi nått vägarbete, kunde ha slutat illa/hamna fel).

Sen de här med snabbare väg, gör ju att möjligheten till att stanna "när man vill & behöver",
inte alltid funkar!!).
Utan man måste vackert invänta, riktiga rast-platser!
Så innan jag nådde Tönnerbro. Så var kaffe suget & längtan efter mackan, enorm!
Stannade på en ganska fin rastplats efter Tönnebro.
Såå gott med kaffe & macka.

När jag börja se Uppsala & de rosa slottet, Ja då kände jag,
att jag borde hitta fram.
Å de gjorde jag.

Väl mottagen av min kära.
Lasta in all min packning i husvagnen.
Efter lite mys & surr (och datatid), åkte vi och handla.
Softa & bara tog det lugnt.
Hoppas på en bra & vilsam semestertripp.
GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0