En sväng på stan...

(onsdag, 3:e dagen i Uppsala.
INTE varit upp å kissat inatt, men jag var vaken & skulle kunna ha gått, men orka ej!!).

Inget regn (ännu). Men grått på himlen, lite blåsigt. Fast varmt. Helt okej.
Efter frukost gjorde jag mej iordning för att ta mej ner på stan.
Tog cykeln.
Räcker gott & väl, å gå på stan. Får ont av "affärs-spring".
Kolla lite sportaffärer (inga klädaffärer, hatar de!!).
Köpte ett träningslinne & tröja. (måste ju få unna mej nått).
Sen sökte jag upp TELIA.
Och utsatte den stackars expediten för minst 100 frågor + några till.
Gällande mobil/ olika märken, surf, pris, abonnemang,  ja en massa.......
Å inte nog med det - Mobiltbredband oxå!!
Så nu ska jag summera allt.
Och fundera på, om jag fatta nått & hur jag ska göra??

På väg hem köpte jag jordgubbar. Mums.
Så det ska jag ha till min yogurt & flingor, gottigott.

Nu ska jag läsa.
Sen hoppas jag, att jag tar mej ut på en prommis/löpning
Ha de bra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0