Vilken "skit"-dag!!

Vakna kl, 04 inatt! (hade ställt kl på 6).
Så när väl klockan ringde, ville jag inget annat än å SOVA.
Men det var bara att kliva upp, å börja dagen.

Skrapa rutorna på bilen
& ge sig iväg till Ström och bilbesiktningen.
Där börja de "strula"!
Datahaveri, så det gick INTE att anmäla sig.
Fick inte komma in i TID,
Inte betala med kort,
och så gick bilen INTE igenom, p.g.a. ojämn bromsverkan bak!!
Hem.

Snabb frukost,
för att sen åka till stan med pappa!!
Han skulle fixa glasögonen mm.
Och jag skulle på TELIA
och prata mobilt bredband!!
USCH!!
Jag "babbla" & undra, de "babbla" ännu mera,
till slut fick jag med mej,
ett nytt modem (utan kostnad lr nått nytt avtal).
Härligt!

Men tror ni det funka??!!
NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJ


Så nu är jag TRÖTT, LESS, ONT I SKALLEN, GODIS-SUGEN MM, MM

(visst, Modemet kan ju vara felande, Men likväl så kan det ju vara JAG som är felande!!).

Det får bli en annan dags bekymmer,
för NU RÄCKER DET FÖR IDAG!
GE MEJ STYRKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0