Varför tar allt sån tid!!

Kan inte fatta!
Men jämt när man ska göra någonting, så tar det sådan tid.
Idag tycker jag hela dagen har gått åt,
till vadå??

Morgonpromenad, yoga, frukost, lite genomgång & läsning av papper, nått samtal i telefonen, handla, städa, ut med hunden ett par gånger,
ja, ska sånt här "ta hela dagen"?

Förr i tiden, gjorde man sånt här, på ett kick!
Sen hann man mera.

Ja, en hel del har det iaf blivit idag (när man tänker efter), men
Jag tycker allt tar sådan tid!


FREDAGSMYS

Ja, det är ju fredag idag. Nystädat & fint. Och nu på kvällen, då mörkter lagt sig ute, är det så mysigt att tända ljus.
Har köpt mej chips & dipp, som jag ska mumsa på när jag ser på idol.

Så nu tar jag och myser,
för det è jag VÄRD!

Trevlig Helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0