Speciell Måndag!

Ja, denna dag blev en helt annorlunda & speciell måndag!
(Sandra kom igår & ska stanna tills på torsdag).
Så idag fick jag sällskap vid frukosten.
Sen hade jag tid hos sj.gymn igen (denna gång var jag lite bättre, & det blev inte samma "skit" efteråt).
Vi tog det lugnt på förmiddagen, tog en härlig skogspromenad innan lunch.
Fick eftermiddags besök av pappa/moffa. (han fick till uppdrag att tvätta & torktumla Sandras jacka).
Senare fick vi påhälsning av Sofie, som undra om vi ville följa till Ström & Dollar.
De ville vi.
Invänta Cilla som sluta kl.5, sen for vi, tillsammans.
Mina underbara goa tjejer, prova lite mössor mm, och hade ganska kul.
Handla gjorde vi oxå.
Åter hemma, så provsmaka vi en go-limpa, som Sandra hade bakat.
Därefter lite omplåstring & "kläckning av en gammal hemlis", hihi!!
Så denna dag, blev helt underbar och mysig.
Tack mina ÄLSKADE BARN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0