Söndag, V.39

(regn & 10* varmt, trist).

NU ÄR VECKANS "UPPDRAG" UTFÖRT!
(jag och djuren, är nöjda!).

Jo, jag har tagit hand om 1 hund, och 4 katter denna vecka, (+ någon dag till).
Det har gått bra. Inga större problem.
Fast man är ju låst!
Jag & Jorm har tagit en promenad varje dag. Så han borde vara nöjd. (han hatar hundgården, tror jag!).
Katterna där, de får ju vara ute. Så de har de ju bra. Sen äter & sover de!
Lite "pratsjuka" har de varit. Och vissa gånger, följt mej efter vägen, när jag rastat vovven.


Cillas katter,
Ja, de är innekatter. Så de får nöja sig med "påhälsning", mat & omsorg.
Men de är väldigt "sällskapliga", vill vara med hela tiden. Man nästan "snubblar" på dem ;)
Å när jag bada, då satt de där, på badkarskanten.
Ja, de è bra söta, de djuren!
TACK FÖR DENNA GÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0