RELAXEN!

Tog och avsluta stadsresan, med ett besök på relaxen.
Och DET va de BÄSTA med denna dag.
Helt underbart, att unna sej, denna lyx!


Börja i utomhusbubbelpoolen.
Satt väl där, i nästan 50 min, och bara NJÖT. Ensam. Så härligt.
Tog sen & "återhämta" mej, med ett äpple och lite "bubbel-vatten".
Därefter intog jag "meditions-bastun". Där var ca 60-65 grader, alldeles lagomt.
Var ensam även där. Så jag tog och lade mej till rätta & bara NJÖT. Låg nästan en halv timme.
Slank sen in i vilo-rummet, där jag satt, fram till det var dax för,
SITTINING I BASTUN (med handduks-viftning). Denna gång, en "skogsvandring". Innehållande gran, tall, en & en avslutande uppfriskande grape.
Efter det, en stund till, ute i bubbelpooolen.
Lunch med Sandra (uppe i relaxen), sen lite till!
Passa på, att ta en sittning till, (med handduks-viftning).
Denna gång, en "sommarbris". Massa blomdofter.
Så himla skönt för kroppen.
Sist men inte minst,
Ett dopp i inomhus-bubbelpoolen. (den var varmare & med mera "kräm/styrka", på bubblorna.

SÅ JAG KAN BARA SÄGA, ATT DENNA DAG,
MED 4 TIMMARS RELAX,
HAR VARIT HELT FANTASTISKT SKÖNT UNDERBART & HÄRLIGT!


En enkel LYX, som man bör göra oftare.
Så bra/härligt, för trötta/värkande leder/kroppar.


Tack för denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0