Lördag-(s) (godis)!!

Ville ligga kvar i sängen idag.
Men det går ju inte, då man har ansvar för en massa djur som ska ut!
Så Jorm & jag tog våran "vanliga morgonpromenad runt travbanan".
Sen har jag kört "lite lätt" yoga. (bäst att ta det försiktigt med ryggen).

Vädret är fortfarande bra, (varmt).
Solen "kämpar" på, där bakom molnen.

På eftermiddagen, ställde jag bilen hos Cilla. Gick och tog in vovven, sen gick jag ner till Fyråbadet,
tog en sväng runt spåret (lunk). Skönt! (fast knät è som de è!!).

Sen tog jag mej ett bad (igen).
Men 2 kissar, som sitter å kikar.
Så skönt & härligt, att krypa ner i badet. Bra för kroppen.
Tillbringa lördagskvällen, med Lisa & Ludde ;)
Å en godispåse!

Ikväll/natt börjar hemresan för mina älskade döttrar, mfl.
Hoppas de haft en bra vecka.

(ps, tappa!! tånageln idag. (säkert sviter, efter plantsättningen.Ds).

SovGott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0