Lite less!!

Imorse då jag gick min promenad. Fick jag känna av årets första halka!
Inte ett dugg roligt.
Kommer vara en lång tid nu, där man ska gå och vara halvskraj för att halka.
Vill absolut INTE "stå på öronen"!!
Sen var det runt 0-strecket och lite blåsigt. Så det blev vindstället på.
Vill inte frysa.

Tillbringat dagen med att skriva av text (idag igen).
Har iaf fått upp farten, men det blir många fel & omskrivningar.

Hade "date" med sj.gymn oxå.
Nacken & bröstryggen krånglar igen!
Han "knäckte" lite, (hördes bara ett litet knak).
Tyvärr känner jag mej sämre nu.
Yr, känns som om jag ramlat & slagit i baksidan, ömmande armar, dimsyn, huvudvärk o.s.v.!!
Hade trott jag skulle ta en kvällsprommis, lr köra lite "hemmaträning".
Men det blir inget av med det inte.
Det blir soffläge

Hoppas på en bättre dag imorgon.
(Jo, det kom ju SNÖFLINGOR mitt på dagen oxå, USCH!!).
Ha en bra kväll
Krya På Dej
- ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0