Lång dag!

Vaknade FÖR tidigt, idag igen!!
(undra varför?)
Inväntade gryningen, tog därefter min morgon promenad.
Tycker det är en aning "knepigt" att veta hur man ska klä sig nu, så här mitt emellan höst & vinter.
Sen försökte jag komma fram på telefon till skroten & Anna "vax". Inte lätt de inte!!
Men till slut så.

Igår städade jag bilen invändigt. Och idag tog jag slangen och tvätta av den.
Otroligt skitigt ute på vägarna nu, Huvva.
Men nu står den där, ren & blank.

Mitt MOBILA INTERNET, fungerade idag, utan krångel!
Fattar INTE, hur Telia jobbar/funkar!!
För de sa tydligt igår, att det INTE var nått fel ute på nätet.
Men de va väl JUST DET DE VA!!
Spelar ju ingen roll, hur bra modem, snabbt det är, mm. OM DET INTE FINNS NÅN "SIGNAL" UTE I LUFTEN.
Hur j---a tokigt som helst. SKIT!!!!!

Har "jobbat" lite idag.
Haha, Nä. Men jag har "renskrivit" av, lite texter ur träingsböcker mm.
Har lånat lite på bibblan, så jag tog å skrev sånt som kan va bra å ha.
(bra att "tangent-träna" oxå).
Bara man kunde använda de oxå!!
I träningen, menar jag....

Har ringt sj.gymn idag. Måste ha hjälp med bröstryggen & nacken.
Stundvis är det HOPPLÖST ILLA!!

Nä, nu får de vara bra för idag.
Längtar & saknar, både mina barn & min kära.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0