Knepig Söndag!

Ja, idag känns det knepigt.
Det känns som om det vore lördag!

Har iaf sovit jätte dåligt inatt.
Ont i kroppen, efter lövkrattningen.
Knepiga "gamla" tankar & funderingar, Och änslan av en oviss framtid!!
Men inget att oroa sig över, eftersom det bara va negativa tankar & inget annat.

Skönt med en lång sovmorgon i min käras armar iaf. (alltför sällan).
Morgonpromenad tillsammans. Å frukost. "Tomtegröt", mumma.
Hjälpte till att köra bort Mays gamla badkar.
Sen kratta vi & tog upp de lövhögar som jag krattat ihop.
1 h yoga, medans min kära "röjde" i matkällarn.
Sen luncha vi & nu har vi lite "data-tid".

Ska strax iväg å komplitera lite till maten idag
Sandra & Emil kommer på middag, och ska sen sova över, nice.
Cilla kommer oxå

Har pratat med min kära idag, om min höstplanering.
Eftersom våran "sommar semester" blev upp skjuten!
Ser bra ut, Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0