Kaos i mitt hela inre idag!!!

Usch & blä,
vilken dag!!

Har varit vaken inatt igen. Fattar INTE varför!
Är absolut inte pigg lr så, utan vaknar bara, kan inte somna om.
Kroppen "ränner".
Inga speciella tankar lr dyl. Utan bara vaken.

Har känt en enorm "irritation" idag.
En inre stress och känt mej på "dåligt humör".
Tycker att jag haft massa som jag skulle ha gjort,
men inget har det blivit!!
Och de lilla jag gjort, har de bara blivit skit av!!

BARA EN HELT DÅLIG, SKIT-DAG!

(fick återbud av "Anna vax" oxå, till råga på allt, det var ju "det" som var den största anledningen till stadsresan imorgon). Men men!

Hoppas på en bättre dag imorgon!
//

Som tur var, så fick jag träffa alla mina älskade barn idag.
Vi åt middag tillsammans. Gott var det. (Sandra hade lagat).
Och Cilla hade gjort "dajm-tårta", som vi fick till efterrätt, super-mumsig.
Sandra & Sofie tog en kvällsprommis & Cilla skulle hem å baka en ny tårta. (till Sofie å hennes jobb, snäll syster).
(hoppas mina älskade flickor, inte tyckte jag var alltför "eländig" idag).

Önskar alla EN SUPER TREVLIG KVÄLL!
Älskar ER, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0