HippHippHurra

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN KÄRA!

Dagen började med sång, kaffe, tårta & paket.
(min kära blev väckt, av sina barn, Zandra & Emma med fjåsar).

Jag tog mej en morgonorommis.
Bengan & Emma tog en tårtbit och for till mamma/farmor en sväng.

Mitt på dagen kom Cilla & Sofie, Marika med fjås och "barnbarnen"
då blev det mera tårta. (Sandra hade gjort en "fryst nutella/maräng-tårta", mums.).

En eftermiddags-prommis, det behövdes, skönt för HELA kroppen.

Efter mycket frågande av min käras barn,
blev det middag i Ström med hela gänget.
Trevligt, gott & mysigt.
Tack min Kära.

Dagen avslutades av ett mycket trött & nöjdt födelsedags-"barn" i soffan.
Tack för denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0