Härliga Soliga Höstdag

Härligt att vakna, när solen skiner (även fast temperaturen börjat närma sig 0 strecket snart, brrr).
Har haft ett par "intensiva" dagar nu. Det är nästan så man è daga vill!!
Lördag, Kratta löv, min kära kom hem + Emma & Jonas. Pappa på kaffe.
Söndag, Sandra & Emil på middag. Cilla & Sofie kom oxå på kvällen.
Måndag, (sovit dåligt/lite) upp tidigt & köra till Umeå.
Sen hela måndagen händer massa saker, Sover på hotell oxå ;)
Tisdag, Upp tidigt, vi äter frukost med Emil, han tar sedan bussen till S-svall.
Sandra avslutar sitt..
Sen börjar hemfärden, låååångt!
Väl hemma, (hämtar Cilla), KAFFE, sen fixar jag middag. Min kära & jag tar en prommis, möter Sofie.
Sofie sover över, mysigt.
Onsdag, upp före kl.07, skjutsa Sofie på jobbet, Sen full fart hela dagen. Min kära åter ner på jobb. Avsluta kvällen hos Cilla, eftersom vi på Näset INTE hade varekn tv lr internet. (ringt telia oxå, ang mitt mobilabredband, blev så sur/arg). Varför betala för nått man inte har!!
Torsdag, tänkte ha sovmorgon, men vakna före 7!!. Så nu är de bara å Köra På ;)
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0