Full fart i stan!!

Vakna inatt (igen). Hopplöst (trist), när man inte kan sova!
Å hungrig var jag!
Sen vaknade jag, när Sofie klev upp. Sen steg Niklas upp. Så lite dåligt med sömn blev de inatt!

Men vad gör det.
Då man får umgås med det "bästa man har" & solsken på det!
Härligt.


Sandra & jag tog en promenad runt berget, skönt.
Frukost, sen stan.
Handla inför middagen, hem å käka lunch.
En kort sväng på stan igen. Sandra på "möte" .Å jag till lassarettes bibliotek.
Träffa kusin Stefan.

Sen hem.
Cilla kom, trevligt.
Jag började med maten, vi ska äta cilicorncarne, gott.
Skjutsa Sandra på jobbet. Jag följde Cilla å storhandla. Sen hem å äta, med Sofie & Niklas.
De fick besök av en dammsugar försäljare!
Jag åkte till Jan, för att få hjälp med datan.
Hämta Sandra på badet. Hjälpte henne med tvätten.
Å nu ÄNTLIGEN, kväll!!
(idag är det tydligen kanellbullensdag, så vi har ätit en, mums).
Slut, Trött & Nöjd!
Tack för idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0