Fredag Igen!!

Ojoj, vad tiden går fort!
(önskar man vore mera "här och nu").
Livet är för kort & viktigt, för att slösas bort.

Jo, som sagt, så var det fredag igen & "fredags-mys".
I min ensamhet!
(fast Sofie med två kompisar titta nyss in å sa, - Hej!).
Å jag var i morgonrock!! (hade tränat & duschat).

Till middag idag blev det "räksoppa", den var faktiskt god.
Å till kvällen har jag inhandlat chis. Så OM jag blir sugen, så finns det!
(nötter & choklad oxå).

Nöjd med dagen för övrigt.
Promenerat, tränat, kört lite övn på bollen, yoga & lite jogging. (mindre ont/stel i nacke/bröstrygg).
Hälsat på Cilla. Lämna den blå "grytan".
Hälsat på pappa en sväng. (igår bjöd han på hemlagad soppa!!!!!) Inte illa ;)

Det är innebandymatch för herrarna ikväll.
Men jag stannar hemma å ser på idol ist.

Önskar alla nära & kära
en riktigt trevlig fredagskväll & helg!
Ha de gött//
Natti




Kommentarer
Postat av: C

Pulver soppa e INTE hemlagad soppa!!

2011-10-22 @ 11:55:00
Postat av: Anonym

Nej, de har du rätt i!

Men för å va Moffa, så va de bra!

(å gott va de)

2011-10-22 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0